1. Regelmatig draaien van de matras en topdekmatras, bevordert de levensduur van uw matras.

2. Gemiddeld brengen we een derde van ons leven door in bed. Het is daarom erg belangrijk dat uw matras, topdek, en hoofdkussen uw schouders en nek goed ondersteunen om nek- en schouderklachten te voorkomen.

3. Om goed te kunnen slapen is goed ventileren van de slaapkamer is erg belangrijk. Het is ook beter om in een donkere slaapkamer te slapen.

4. Goed slapen is belangrijker dan lang slapen. De hoeveelheid nachtrust die we nodig hebben verschilt per persoon.

5. Het beste is gťťn tv en/of computer op de slaapkamer, ook enkele uren voor het slapen gaan zo min mogelijk tv kijken of op uw telefoon of laptop werken.

6. Nicotine, cafeÔne en alcohol hebben geen goede invloed op het slaapgedrag. U slaapt vaker onrustig en het in slaap vallen is moeilijker.

7. Probeer voor u gaat slapen te ontspannen. Ga hiervoor bijvoorbeeld even in een warm bad of douche.

8. Actieve mensen slapen beter. Daarom is het goed om meer te bewegen. Het is aan te bevelen om dit minimaal twee uur voor het slapen gaan te doen.

9. Regelmaat zorgt ook voor een betere nachtrust. Probeer zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip te gaan slapen.

EEN GOEDE NACHTRUST ...
         MET ONZE SLAAPTIPS

SLENDERS WOONCOMFORT

BURGEMEESTER VAN HOUTSTRAAT 71
6021 AS    BUDEL
NEDERLAND
TELEFOONNUMMER 31 (0) 495 431 480
INFO@SLENDERS.NL
WWW.SLENDERS.NL
WAAROM SWB?
COLLECTIE
SALE
SALE
SALE
ACTIES
PULLBACK-SYSTEEM
BROCHURE AANVRAGEN
GARANTIE - INFORMATIE
SITEMAP
DISCLAIMER

2014 ©  COPYRIGHT & DESIGN
Stals Webdesign